GARANTİ ŞARTLARI

GARANTİ ŞARTLARI
Ürünüm hatalı, ne yapmalıyım?

enplus.com.tr'de satılan tüm ürünler, Enplus Mağaza İşletmeciliği A.Ş. güvencesi ve 2 yıl garanti kapsamındadır. Satın aldığınız ürünlerde kullanıcı kaynaklı olmaması şartıyla; malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı sorun/aksaklık olursa, ürününüz garanti süresi ve kapsamı içinde ücretsiz olarak yetkili servis tarafından tamir edilir.

Garanti ve tamir süreci nasıl ilerler?

Enplus distribütörlüğünü yaptığı; Sage, Jura, Kela, Caso, Solis, SteamOne, N8WERK, Wüsthof, Cilio, Landmann, AdHoc, Sub Zero, Wolf, Bertazzoni, Hitachi markalarının servis sürecini kendi bünyesinde yürütmektedir. Ürün onarımı için gerekli işlemlerin tarafımızca yapılmasını istiyorsanız 444 4 784 telefondan irtibat kurabilir veya [email protected] adresine bildirimde bulunabilirsiniz. Bu markalar dışındaki markaların ürünlerinde yaşanabilecek herhangi bir problemde sürecin daha hızlı ilerleyebilmesi için ilgili markanın satış sonrası hizmetlerine veya yetkili servislerine ulaşılmasını öneririz. Kusurlu ürün iadesinde, ürünü anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ayrıca enplus.com.tr üzerinden gerçekleştirdiğiniz siparişlerinizle ilgili destek almak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR