SIKÇA SORULAN SORULAR

ÜYELİK
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Siparişlerinizi üye olmadan da verebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin üst bölümünde yer alan “Üye Ol” tıklayıp formu doldurarak üye olabilirsiniz.

Şifremi unuttum, nasıl öğrenebilirim?

Sitemize üye olduysanız ve şifrenizi hatırlamıyorsanız; “Üye Girişi” alanından “Şifremi unuttum” tıkladıktan sonra, üyelik formunda kayıtlı olan e-posta adresinizi ilgili alana yazarak "Kaydet" butonuna tıklayın. Yeni şifre belirlemeniz için kullanacağınız linki e-posta adresinize hemen gönderilecektir.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” alanından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Üyelik bilgilerime kaydettiğim adres bilgilerini nasıl değiştirebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” menüsü altında yer alan “Adres Defterim” alanından adres bilgilerinizi değiştirebilir, silebilir ve yeni adres ekleyebilirsiniz.

SİPARİŞ
Standart teslimat süresi ne kadardır?

Siparişleriniz en geç 2 iş gün içerisinde hazırlanır ve kargoya teslim edilir. Teslimat süreleri kampanya dönemlerinde değişkenlik gösterebilir.

Siparişimi seçtiğim bir mağazanızdan teslim alabilir miyim?

İnternet sitemizden vermiş olduğunuz siparişler anlaşmalı kargomuz ile gönderilmektedir. Mağazadan teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

Sitemizde yer alan “Arama” alanına aradığınız ürünü yazarak bulabilirsiniz ya da kategorilere tıklayarak, ilgili kategorideki tüm ürünlere ulaşabilirsiniz. Kategoriye tıkladıktan sonra marka, alt kategori ya da fiyat aralığına göre filtreleme de yapabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünleri, ürün sayfasında adet seçimi yaparak sepete ekledikten sonra “Siparişi Tamamla” tıklayarak adres ve ödeme adımlarını tamamlayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz. Sipariş adımlarını tamamladıktan sonra kayıtlı mail adresinize siparişinizin alındığına dair bilgilendirme maili ulaşacaktır.

Siparişimin onaylandığını nasıl anlarım?

Sipariş adımlarını tamamladıktan sonra kayıtlı mail adresinize siparişinizin alındığına dair bilgilendirme maili gönderilmektedir.

Favori ürün nasıl belirleyebilirim?

Favorilerinize eklemek istediğiniz ürünler için “Favorilere ekle” ikonuna tıklayarak Favori grubu oluşturabilir, hesabım menüsündeki favorilerim alanından eklediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz.

Siparişimin teslimatı için teslimat/kargo ücreti alıyor musunuz?

Enplus.com.tr sitemizden yapacağınız tutarı 1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. Bu tutarın altındaki alışverişlerinizden 59,90 TL kargo ücreti alınmaktadır.

Sipariş verdikten sonra teslimat adresimi değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra adres değişikliği talepleriniz için 0850 480 76 87 telefonumuzdan bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Kargoya teslim edilmeyen siparişler için teslimat adresi değiştirilebilmekte, kargoya teslim edildikten sonra güncelleme yapılamamaktadır

Eski siparişlerimi nereden takip edebilirim?

Eski siparişlerinizi “Hesabım” menüsünde bulunan siparişlerim alanından takip edebilirsiniz.

Siparişimde indirimlerin/kampanyaların uygulandığını hangi aşamada görebilirim?

Sepetinize ürün eklediğinizde açılan ekrandan ya da sepetim alanından indirimlerin/kampanyaların uygulandığını görüntüleyebilirsiniz.

Siparişlerimi telefon ile verebilir miyim?

Siparişlerinizi enplus.com.tr ve Enplus mobil uygulamaları üzerinden oluşturabilirsiniz.

Siparişim için kurumsal fatura talep edebilir miyim?

Siparişinizi verirken kurumsal fatura talep edebilirsiniz. Adres seçimi adımında fatura adresinizde kurumsal seçeneğini seçerek işlem sağlayabilirsiniz.

ÖDEME
Ödeme seçenekleri nelerdir?

Enplus.com.tr'den tüm kredi kartlarını kullanarak ya da havale ile ödeme seçeneği ile sipariş verebilirsiniz.

Hangi kartlarla ödeme yapabilirim?

Tüm kredi kartları ile ödeme yapılabilir.

Kredi kartına taksit uygulamanız mevcut mudur?

Ürün sayfasında bulunan ‘Ödeme Seçenekleri’ alanından banka taksit bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

İnternet sitesinde yer alan fiyatlara KDV dahildir.

Banka kartları (Debit kart) ile alışveriş yapabilir miyim?

Banka kartları ile alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartı ile yapılan online ödemede kart güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

enplus.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde Iyzico sanal pos alt yapısı kullanılmaktadır. Iyzico sanal pos ödeme yöntemleri açısından en güvenilir yöntemlerden biridir. Ayrıca 3D ödeme yöntemi kullanılmaktadır.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim? Ödeme bilgileri nedir?

Havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz. Ödeme adımında havale bilgilerimiz yer almaktadır.

Havale bilgileri;

Banka Adı: GARANTİ BANKASI

Hesap Adı: ENPLUS MAĞAZA İŞLETMECİLİĞİ TİC.A.Ş.

IBAN No: TR79 0006 2001 6760 0006 2990 23

Havale/EFT ödeme yöntemi seçerek verdiğim siparişler için ne kadar sürede ödeme yapmalıyım?

Havale/EFT ödeme yöntemi seçerek verdiğiniz siparişler için 72 saat içinde ödeme yapmanız gerekmektedir. 72 saat içinde ödemesi yapılmayan siparişleriniz iptal edilmektedir.

Siparişimi iptal ettim, para iadem ne zaman yapılır?

İptal ettiğiniz siparişleriniz için para iadesi maksimum 10 iş gününde yapılmaktadır.

İADE/DEĞİŞİM
Teslim aldığım ürünü iade edebilir miyim/değiştirebilir miyim?

enplus.com.tr’den sipariş verdiğiniz ve teslim aldığınız ürünleri kullanılmamış olması şartıyla 14 günlük cayma süresi içinde iade edebilirsiniz. Siparişlerinizde değişim yapılamamaktadır. Dilerseniz almak istediğiniz ürün için yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Ürünün iadesi için neler gerekiyor?

• Ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajının hasar görmemiş olması ve tüm aksesuarları ile kampanyalı ürünler de varsa hediye ürünlerle birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

• Hesabım>Siparişlerim bölümünden iade talebinde bulunmak istediğiniz siparişi seçerek kolay iade butonuna tıklamanız ve iade etmek istediğiniz ürünleri seçerek iade talebinde bulunmanız gerekmektedir. Bu işlem sonucunda sizinle bir iade kargo kodu paylaşılacaktır. Bu iade kodunu sipariş iade formuna yazmanız gerekmektedir.

• Size teslim edilen kutunun içinde yer alan iade formunu eksiksiz doldurarak iade paketinizin içine ekleyiniz. İadelerin kargo ücreti, Yurtiçi Kargo ile gönderilmesi şartı ile Enplus tarafından karşılanmaktadır. İade talebi oluşturulduktan sonra sizinle paylaşılan iade kodunu kullanabilirsiniz.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

İade ettiğiniz ürün bize teslim edildikten sonra 10 iş günü içinde gerekli kontroller yapılarak onaylanmakta ve ücret iadeniz yapılmaktadır.

Kurumsal fatura kesilen siparişlerin iadesinde nasıl bir yol izlenmelidir?

E-fatura mükellefiyseniz ve faturanız e-fatura olarak düzenlendiyse ya da kurumsal e-arşiv faturası düzenlendiyse iade işleminin gerçekleştirilebilmesi için iade faturası düzenlemeniz gerekmektedir. E-fatura oluşturulmuş ancak iade faturası ulaşmayan siparişler için ücret iadesi yapılamamaktadır.

SİTE KULLANIMI VE GÜVENLİK
Üyelik Sözleşmesine internet siteniz üzerinden nasıl ulaşabilirim?

Anasayfanın alt kısmındaki Enplus Kurumsal başlığının altında Üyelik Sözleşmesine ulaşabilirsiniz.

Ödemelerde kredi kartı kullanmam durumunda işlemleri güvenli bir ortamda yapabilecek miyim?

Yaptığınız alışverişlerde 3D ödeme yöntemi kullanıldığı için tamamen güvenli bir ortamda ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sisteminiz çerezleri (cookie) kullanıyor mu?

Çerezleri, sitelerimizin daha kolay kullanılması, sizin ilgi ve ihtiyaçlarınıza göre ayarlanması için kullanıyoruz. İnternet siteleri bu çerez dosyaları okuyup yazabiliyorlar ve bu sayede tanınmanız ve size daha uygun bir internet sitesi sunulması amacıyla sizinle ilgili önemli bilgilerin hatırlanması sağlanıyor.

İLETİŞİM
Görüş ve önerilerimi nasıl iletebilirim?

Görüş, öneri ve her türlü konuda [email protected] adresimize mail iletebilir, 0850 480 76 87 numaralı telefondan bizi arayabilir ya da https://www.enplus.com.tr/Iletisim linkinde yer alan iletişim formu aracılığı ile bize ulaşabilirsiniz.

Aldığım ürünler orijinal midir? Ürünlerin garantisi var mıdır?

enplus.com.tr'de satılan tüm ürünler, orijinaldir ve Enplus güvencesi ile size ulaştırılmaktadır. Satın aldığınız ürünler, garanti koşulları doğrultusunda 2 yıl garanti kapsamındadır.

Aldığım üründe bir arıza olması durumunda nereyle iletişim kurmam gerekir?

Aldığınız ürünlerde arıza olması durumunda 444 47 84 Çözüm Merkezi numaramızdan bize ulaşabilirsiniz. Distribütörü olduğumuz Sage, Jura, Liebherr, Bertazzoni, Sub-Zero, Wolf, Hitachi, Landmann, Caso, Solis, N8WERK, Wüsthof, SteamOne, Adhoc ve Pyrex markaları hakkındaki her türlü konuda bizimle iletişime geçebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR